2008年8月15日星期五

I have no future

「I have no future」呢一句說話係我晌泰國短宣個陣一位姊妹同一位小妹妹傾計個陣,個小妹妹講既。正常黎講,八九歲既小朋友係應該滿有夢想、盼望同喜樂。而家既世界貧富懸殊越來越嚴重,發達國家既小朋友越黎越唔識得珍惜,因為所有野都係垂手可得,而第三世界既小朋友就三餐都得唔到溫飽......

去完第一次短宣,我好有衝動去讀神學,問過其他人意見都係覺得等多一年,因為如果呢個係神既帶領,一年之後衝動就唔會再係衝動,而係感動。晌個陣考警察既心態已經開始丟淡,唔係唔考,只係覺得做唔做到都唔係好大問題,但係會考就照考。

到而家去完第二次短宣,考完會考,英文2分,僅僅合格,但係已經唔想再考警察,一黎已經決定左去美國讀書,12月1月就過去美國;第二係因為睇到警察有好多負面新聞,睇到既時候,我往往都係嗤之以鼻,令到我考警察既心又淡多一分,而今次短宣有件團衫,上面寫住「踐行公義」四個大字,我覺得背負呢四個字個感覺好沉重,但係同時間覺得係一個榮耀,係一種推動力。我開始明白點解我之前咁想考警察,我想做既就係「踐行公義」呢四個字,但係今日我知道要「踐行公義」,唔一定要做警察!

「世人哪、耶和華已指示你何為善。他向你所要的是甚麼呢。只要你行公義、好憐憫、存謙卑的心、與你的神同行。」(彌迦書6章8節)

沒有留言: