2008年11月26日星期三

【奉贈韋左丞丈二十二韻】‧杜甫

紈絝不餓死,儒冠多誤身。
丈人試靜聽,賤子請具陳:
甫昔少年日,早充觀國賓。
讀書破萬卷,下筆如有神。
賦料揚雄敵,詩看子建親。
李邕求識面,王翰願卜鄰。
自謂頗挺出,立登要路津。
致君堯舜上,再使風俗淳。
此意竟蕭條,行歌非隱淪。
騎驢十三載,旅食京華春。
朝扣富兒門,暮隨肥馬塵。
殘杯與冷炙,到處潛悲辛。
主上頃見徵,欻然欲求伸。
青冥卻垂翅,蹭蹬無縱鱗。
甚愧丈人厚,甚知丈人真。
每於百僚上,猥誦佳句新。
竊效貢公喜,難甘原憲貧。
焉能心怏怏,只是走踆踆?
今欲東入海,即將西去秦。
尚憐終南山,回首清渭濱。
常擬報一飯,況懷辭大臣,
白鷗沒浩蕩,萬里誰能馴?


呢首詩最吸引我既係「讀書破萬卷,下筆如有神。 」呢一句詩,
我好想知道究竟有冇一個人可以晌一生裏面讀到過萬本書?
就算係一日讀一本書都好,最少都要27.4年既時間,
不過我想試下!(漫畫當然係唔計啦!)

日子就由07年1月1日開始!
點解時光倒流?
因為我係唔可以唔去計我讀完成本聖經所需要既時間 ─ 一年零一個月。
而另一方面,我都想聖經成為我呢個計劃既第一本書,
雖然聖經裏面有66卷書,
但係我都會「忍心」咁當佢係一本書架.......................

沒有留言: