2009年3月7日星期六

生活有感

過左黎美國三個月,唔知點解好習慣呢到既生活,你話我可以晌到定居,我又唔覺得。美國俾我既感覺雖然係好寫意,但係同時間我又覺得人與人之間既關係好生疏,令到我覺得呢到唔會係我服侍神既地方。我應該會有好大機會返香港發展,但係將來既事邊個知。

講返我住既地方─Albuquerque。呢到高達海拔5000米,搞到我到而家個鼻都仲有血絲。另一方面又好似高原訓練咁,令到我體能大幅下降。好彩大學入面有健身室同室內運動場,可以成日做運動。除此之外,我每日都要6:30起身,行三十分鐘去巴士站,再搭30~45分鐘巴士先至返到學校,真係慘過返工呀!不過,我又好享受每日行個三十分鐘,一黎有時間俾我諗野,二係個段路有好靚既景,俾我感受造物主既偉大。

講下我上既堂CELAC,我竟然會係high-intermediate(高過我家姐一級haha......),25/3就係中期測驗,不過而家每星期都要交一篇文,作文應該無咩問題,我係vocabulary差0的姐,再加把勁應該問題不大。

最後講下信仰方面,我最近先搵到祟拜返,如果唔係我都唔夠膽貿然寫blog。而我搵到祟拜,我深信都係神既安排。話說兩個星期前既星期四,我搭遲左一班車,當我搭第二班車既時候,我發現坐晌我隔離既哥哥仔睇緊聖經,遲疑左一陣,我就搭訕(我晌到學到既一樣野),問佢係唔係睇緊聖經(廢話,開場白一句),跟住打蛇隨棍上,問佢有唔係UNM既學生,同埋邊到有團契/崇拜返。就係咁樣俾我搵到崇拜返,我諗如果我唔係搭遲左一班車(仲要係目送個班車開走),我都而家都未搵到崇拜返。

1 則留言:

匿名 說...

Great that you can go to Sunday Service, have you ever tried to invite your sister to join?