2008年2月29日星期五

28-02-2008

今日老細同我講佢決定留晌「未雨行動」...
對佢黎講係一件憾事...
辛辛苦苦讀個社工返黎...
點知無得返去前線到做...
對我黎講有好有唔好...
好既係慶幸我仲可以晌佢既指導下工作...
唔好既唔係我無得升...
而係我仲會有一份依賴晌到...
阻礙左我工作上既成長...
不過我知道一切事情都係上帝既安排...
上帝既恩典係夠我用有餘既...
我深信呢一點...
今晚又去左巴富街打波...
見番窩福同Nissi既隊友...
本身諗住打唔返之前既水準...
點知一樣打出水準...
阿明仲話我有進步...真開心...
打完波我又再一次接受挑戰...
就係要做連續3年既計劃書同預算...
已經預左要做到好夜...
希望唔使通宵就得喇...

沒有留言: