2008年7月18日星期五

無題

今朝一早DHL就速遞左一封信俾我,
係美國寄黎既...上面話大學已經收左我,
上面仲有好多既日期話俾我知幾時要做乜野,
例如我幾時要去學校報到咁,
但係我一睇,打左個突,仲以為自己睇錯,
上面寫要我8月19日去報到,
我連visa都未簽,
同埋我都無諗過咁快過去......
雖然話早一個學期開學會好0的...
但係我真係未有咁既心理準備...
完全係我預算之外,
我仲諗住可以跟許sir學多0的有關教游水既野,
仲諗住跟施sir學教波既野同埋搵佢做單對單訓練,
仲諗住......
真係人算不如天算......
而家唯有申請visa啦......
現實就係咁架喇...

沒有留言: