2008年7月19日星期六

「教練」

前排許sir打俾我搵我幫手教水(游水),
可能係岩岩決定左去美國讀書,12月先走,
所以諗都無諗就應承左佢,
就好似今次去泰國教小朋友打波咁,
我都係諗都唔諗就報左名,
教左好幾堂水,發覺自己好享受教既過程,
由個小朋友唔敢浸個頭落水,(註:我唔係兇佢浸個頭落水到)
到而家可以做到擰頭呼吸,
個種成功同滿足感,
真係唔係做一般既行政工作可以有既,
我之前都教過一個22歲既學生,
個陣我細佢幾歲,
佢由唔識游水,到識游自由式,
個種滿足感真係非筆墨所能形容。
我有諗過「教導」會唔會就係我既恩賜呢?
而家我仲未可以肯定,
可能當我讀完大學,
到時又會係另一番既光境。

沒有留言: