2008年1月31日星期四

30-01-2008

今日去左總部開職員大會...
有個特別環節就係歡送總幹事...
我做左B仔記唔係好耐...所以無特別既感受...
但係當我見到所有同工都企起身為總幹事鼓掌既時候...
我完成可以感受得到總幹事為左B仔記、為左兒童及青少年個種全心全意既付出...
如果唔係總幹事唔會得到所有同工既掌聲同尊重...
雖然我而家先至20出頭...
但係我又有冇一樣野係我全心全意咁付出過...
而又得到其他人既尊重同認同呢?
問心個句...我真係唔知道...
可能有些事情真的需要時間累積...
希望到我老左個陣...
起碼都有一件事係我全心全意咁付出過...
如果唔係我此生真係白過呀...

沒有留言: