2008年1月19日星期六

上帝是信實的

琴日我仲為我既前路苦惱緊...
今日父神已經俾左答案我......
原來我仲有一個選擇就係職位維持係助理項目經理......
但係工作就等於係項目經理既工作...
因為如果我仲係一個助理項目經理...
人地仲會體諒同諒解我...
但係如果我係項目經理...
咁就唔係呢回事喇......
我相信呢一個係最好既選擇...
而且責任同埋壓力都唔會咁大...
經過呢件事我明白到一樣野...
有時人可能會為左個名而去選擇擔任一個職位...
但係就無考慮過自己夠唔夠能力去做...
正所謂無咁大個頭,就唔好帶咁大頂帽...
有勇氣去承認自己既不足...呢一個先至係強者既行為...

沒有留言: