2008年1月6日星期日

Just Do It

今日第一樣要做既野係買報紙...
跟進琴日既研討會有冇報紙報導...
買左8份報紙(星島、成報、大公報、文匯報、商報、蘋果同太陽)
有5份報紙(成報、星島、文匯報、太陽同大公報)有報導...
有咁既成績真係好意外!
我相信無人會估到有咁多報紙報導!
咁好既成績,人力係唔可能做到......
感謝上帝既帶領同保守...
--------------------------------------------------
今日返教會拎左一份短宣既表格...
今次短宣係晌三月中去緬甸仰光...
唔知點解我好有感動要報名...
所以報名表格我一定會交...
但係去唔去得成個話事權都係晌神到...
希望可以去得成啦!
--------------------------------------------------
今日團契做左個07回顧08展望既活動
各位團友既祝福我收到喇...
感謝大家!
我會用行動黎證明俾大家睇...
你地既祝福係唔會白費架!
大家拭目以待啦!

沒有留言: