2008年1月18日星期五

無題

今日大老細叫左我入房傾計劃未來既團隊架構...
佢問我有無信心做計劃既項目經理...
我點答佢其實都唔係重點...
重點係如果我真係做左項目經理...
咁姐係話我要做到09年3月...做足一年先走得...
唉...對於未來既路向我已經越黎越唔清晰...
究竟我何去何從呢?
今日唔知聽日事...
我只有盡力做好眼前既野...活在當下...

1 則留言:

匿名 說...

前面嘅路係你自己去選擇...你講得好對...盡力做好就得啦...你依傢有得選擇係好事...可能你想做個份工係完全唔適合你做...我已經行咗依一步...加入咗依一行...所以我返唔到轉頭...依傢神比緊考驗你...你要去作出你認為對自己對神係好嘅決擇...做任何事最重要係唔好後悔...你一向對自己所做嘅野係唔會後悔架...所以你真係要想清楚...我依傢個行係咪好工...不過我好肯定話你知...我依傢依份工令到我變咗另一個人...連我自己都覺得自己嘅選擇係錯嘅...但我返唔到轉頭...只好頂硬上...你就應該好清楚明白我係邊個啦...簡少...