2008年3月9日星期日

08-03-2008

今日要返教會執短宣既物資
要將四個紅白藍膠袋執滿29kg
之後就傾下緬甸個8日既活動
準備左幾首詩歌、活動等等
原本以為好快就走得可以去練波
點知5點先走得
最後都無去到唯有返屋企做計劃書

今日有個壞消息
團契有姊妹個爸爸過左身,返左天家
雖然我知道「與哀哭的人要同哭」(羅馬書12:15)呢個道理
但係我仲未可以做到
我唯有晌用得著我既地方,盡力去做好...

今日我體會到傳福音既迫切性
當我晌屋企做緊野既時候
突然間有兩個保安扶住爸爸返屋企
我第一次見佢俾阿媽扶住黎行個陣係因為佢飲醉酒
今次我第二次見佢俾人扶住黎行
竟然係因為佢晌花園平台個到跌親
個保安話佢係頭暈同埋兩隻手不停抽筋十隻手指緊握拳頭放鬆唔到
我扶佢坐晌梳化...佢用一隻手晌另一隻手上面不停打圈...
個一刻我唔明佢想點...佢唔講野只係不停打圈...
我個陣成個人慌晒...唔知點好...
之後佢開聲...原來係想我將手指拉開...
過多無耐就扶佢入房(目訓)...
個刻我覺得自己好無能...咩都做唔到...
唯一可以做既就係打電話俾阿媽...同埋祈禱...
生命是何等的虛無縹緲...
由何處來,又往何處去呢?
目的何在,意義何在?
以上既問題係每一個人都唔可以逃避既...
面對死亡,
聰明人係會識得去預備既;但係愚昧人只會識得去逃避。
究竟你係聰明人定係愚昧人呢?

沒有留言: