2008年3月10日星期一

無題

今日放工去左牛津道打波
雖然個場係第一次去
但係牛津道呢三個字勾起我一個哭笑不得既回憶
話說我中一第一日係搭保姆車返學既
無錯係保姆車
咁我梗係滿心歡喜咁上車啦
之後晌車上面我不斷咁見到有人落車
最後得番我一個
車上面個保姆問左我一句
係我估唔到佢會問既
佢問我「你讀邊間中學架」我話「何文田官立中學」
佢竟然同我講「我地唔經架喎」呢一句都未算經典
最經典既係保姆車個司機同個保姆佢地竟然話
「俾幾蚊你,你自己搭車啦,前面有車架喇」
佢地叫我落車既地方就係牛津道
當時我唔知點返學...淨係知點返屋企...點行返屋企
咁我就由牛津道行返去落山道...
一路行就一路喊...行左成個鐘先返到屋企...
之後阿媽就同我搭的士返學...
遲左成個鐘先返到學校...真係有史以來得一次...
自此以後我就選擇行路返學放學...
同埋只要個條路我係識行既話...我都會選擇行路...

沒有留言: