2008年3月16日星期日

仰光短宣《前篇》

今日崇拜個陣做司事,聽講道個陣好有得著...
講者係李清詞牧師...講題關於宣教...
佢講左一句說話...我好有同感同埋得到好大既鼓舞...
上帝不會呼召合資格既人;但係上帝會叫回應呼召既人合格!

以我為例,我何德何能可以去到仰光短宣...
唔係有$6000蚊就去得...
Coarl講得無錯,我可以去,全因為係上帝揀選左我!
我自問唔係一個有資格既人,但係上帝就令到我合格可以去到短宣!
合格所指既唔只係靈命上...知識上...金錢上...
仲有既係時間上...健康上...等等好多既因素...
睇返轉頭...其實上年12月既短宣我都有感動想去...
但係因為工作既關係唔可以晌個段時間放假...
而個種想去短宣既感動...個種非去一次短宣不可既心情又與日俱增...
促使左我報名去仰光短宣...
難道你會認為我唔知仰光既情況好亂咩...
我知...但係我可以同你講...我到而家依一刻我都無一絲既恐懼...
因為我知道我只要緊靠住上帝...任何事情都可以迎刃而解...
但係點解上帝要我經歷想去而又去唔到既心情呢?
點解上帝要我去仰光而唔係去其他地方呢?
以我事後孔明既愚見...我覺得係因為上帝一早已經知道今次既仰光短宣好少人去...
而且只有姊妹報名...所以上帝就為佢地預備一位弟兄幫佢地搬物資...
而上帝就揀選左我...

事實上今次短宣只有5個人去...而我就係唯一一位既弟兄...
你可以話係巧合...就當係巧合...
但係去短宣之前都要填一份報名表...其中有一項係要填我感興趣或者係有信心做得好既事奉...
個陣我填左「唱詩歌,但係五音不全...」同埋「搬運物資」...
仲要寫得好細隻字,因為我覺得好慚愧,所以寫既字先會咁細隻...
我個陣真係唔知可以寫咩好...所以寫所有人都做到既野...
我交表個陣仲諗咁寫實無得去啦...但係又無理由唔交架...咁就交左表格...
之後認識左其他同行既姊妹,我更加係自慚形愧,因為其中一個姊妹係詩班既...我真係班門弄斧呀...

但係我而家先領略到上帝既安排原來係咁既一回事...我之前完全無諗到...
就係如果12月個次短宣我去得成!一行二十幾人...哪裡可以顯出身為弟兄的我的重要性...哪裡可以顯出我的「剛陽味」來...
如果我唔係因為去唔成12月個次短宣!我哪裡會有非去不可的心情呢!哪裡還可以維持好幾個月之久?我想不可能吧!
因為我知道我除左睇聖經有咁好恆心之外,係唔可能可以維持住個份火熱既心咁耐既!
呢個世界邊有咁多巧合呀!所有野真係上帝既安排!

而且仲有一樣野,就係有邊個弟兄會話自己感興趣同埋係有信心做得好既事奉係「搬運物資」架...我諗我係異數...其實我知我自己係幾鍾意體力勞動既...只係自己覺得體力勞動始終都唔係咩一回事同埋會俾人覺得好奇怪,所以一直都唔講出黎同埋扮被動搬野...
但係而家唔會喇!因為我知道,上帝俾我既其中一個恩賜就係體力勞動,我何樂而不為呢?
我以「體力勞動」呢份恩賜為榮!I AM PROUD OF IT!!

我記得有一個故事:
有一個好瘦弱既人,佢信左主之後,佢好想上帝差遣佢,
但係上帝叫佢淨係做一樣野,就係將一舊好重好重既大圓石推上山頂,
咁個個人就照做,點知因為佢太瘦弱喇!
推唔夠幾步舊石就碌番落山,但係佢都好聽話,每日繼續咁推...
過左好幾個月,佢終於都可以推到山頂附近喇!
但係,每次都係差少少,舊石就碌番落山腳...
撒旦就同個個人講:「上帝玩你架炸!推舊石上山有咩作為呀?更何況邊有可能推得上山頂架!放棄啦!上帝根本就唔想用你!」
雖然個個人都覺得推舊石上山真係無咩作為可言,但係佢無放棄到...
終於有一次佢推到上山頂喇!佢就問上帝:「點解你要我咁做?」
上帝就俾左塊鏡佢...
個個人一望,睇到鏡中人唔係佢自己...
上帝就話:「我而家可以用你喇!」
原來個個人已經由一個排骨精搖身一變變左一個大隻佬!

之前我同自己講過:
我知道今日既我係仲未裝備好,
晌神既計劃裏面可能仲係一名坐緊冷板凳既球員,
但係我會以正選球員為目標,盡力裝備好自己,
直到神話:「KENNY!到你落場喇!」

但係原來上帝已經晌我不知不覺間叫左我落場!
感謝主,哈利路亞!!

2 則留言:

匿名 說...

my brother,
I am so proud of you, please be careful.

匿名 說...

搬運物資......
的確是你的強項~