2008年5月6日星期二

無題

放左幾日假(雖然係考試),
但係今日返工竟然提唔起勁...
不過聽日開始就要打起萬二分精神...
因為我老細同大老細之間既問題已經進入白熱化階段...
係我老細同我講既,
佢話佢地兩個既話題切入點就係我...
我想唔醒定都唔得啦...
有時聽我老細講真係都幾唔公平,
同一個中心,兩個部門,大老細既要求竟然係南轅北轍,
我地既部門上一年既贊助係60萬,一年完左都仲有幾萬蚊淨,
但係人地既部門呢?負55萬,係負呀!!
我地得閒死唔得閒病,個個都要開OT,無得補。
大老細竟然一句時間管理唔好囉...
而人地部門個個都可以5點半拍拍屁股就走人...
準時放工我都想呀...

沒有留言: