2008年5月19日星期一

前路......

最近工作好似點做都達唔到大老細既要求...感到很乏力...
其實我都明白問題係出現晌自己到...
每星期都要加班...
講得好聽就勤力,
講得唔好聽就工作能力不足,要將勤補絀...
但係其實係心態既問題...
我試過中二一個人做模型,
俾老師放左晌禮堂作為展覽活動既一個模型。
亦試過中六既fashion show,
一個人完成左一套衫既8~9成,
晌一個失而復得既情況下獲獎。
當時既心態都係好有心去做,不眠不休都想做好佢。
督導都話過我呢份工就好似係我既兼職,
準備考警察或者係英文先係我既正職。
之前決定留任係相信自己可以改好工作態度,
而家工作態度就有改善喇...
就到工作能力受考驗...
呢幾日都有唔做呢份工既念頭...
但係呢個念頭一出現,就有更多既問題出現,
英文又未考完...警察又唔知考唔考到...
唔做又要搵工...唔做又好似辜負左督導既期望...
又想讀番書去大家姐到留學...
又唔知簽唔簽到証...又唔知大學收唔收...等等...
總之就係拿不定主意...阿媽又好似支持我去美國讀書...
我諗都係時候為到自己既人生負責任,
做人有陣時真係需要把心一橫,
趁我而家仲年青,仲有機會俾我闖既時候,
點解我唔可以放膽闖一次呢!

沒有留言: