2008年5月7日星期三

無題

今日第一次跟金巴崙出隊比賽,輸左。
但係我第一次無睇分牌比賽,
因為我在意既已經唔係贏或者輸,
而係自己有無進步,
不過好可惜雖然晌場外我係有丁點兒既進步,
但係一落到場比賽,個丁點兒既進步就已經變得微不足道,
太弱、太渣、太差勁喇!!!!!
台上三分鐘,台下十年功。
呢句說話真係無錯。
要再加把勁練習、練習、再練習!
返屋企個陣撞到仲明同阿Ray幾個人食飯。
同仲明傾左幾句,
佢話我(信靠神個方面)進步左,
晌某方面,我唔聽上帝話,撞過一次板,我已經覺得好夠,
一次咁既經驗我都嫌多,更何況要我有多一次!NO WAY!
所以我寧願等上帝既安排,
因為我知道佢既時間表永遠都係最好既,
佢俾得我既野亦都係最好既。

沒有留言: