2008年6月4日星期三

無題

今日感到好灰...
一黎比賽打得唔好...輸左波...
二黎工作上感到有點兒挫敗同無癮...
隔離部門做報價...我又係做報價...
點解人地份報價單...
最少要有五間公司就報得四間...仲要有一間係重複...姐係得三間
又無個人建議...我每次做都一定要有個人建議...寫明點解你會建議某間公司...
最離譜既係四間公司所提供既商品都唔一樣...
叫人點比較呀...
最好笑係個大老細竟然話個同工FAST ACTION...
仲用電郵公開讚個個同工有效率...
反觀我所做既紀念品報價...報左24間公司...
就算係預算之內...有埋紀念品既賣點...
有埋我自己既個人建議又如何...
一句話話錢箱淨係得一個意思「儲蓄」作賣點唔夠...
咁又要再做過...真係吹脹...
但係以錢箱作為紀念品係贊助商都同意架...
「儲蓄」本身就已經係一個賣點啦...
就算我之前搵過有其他賣點既錢箱咁又點...
一樣俾人彈返轉頭...
而家仲要我地上廣州搵樣板...
點解人地工作唔達標都可以加$2000人工...
我地做到隻狗咁...唔加人工不特止...仲要俾人話做野慢...無效率...
我真係唔知晌呢件事上仲可以學到0的咩...

沒有留言: