2008年6月15日星期日

真正既大隻佬

有陣時聽到有人話我「大隻」等等既形容詞既時候,
真係得啖笑,同埋我真係唔敢認,
我最多都係答:「咁都叫大隻!?」
而家就等我話俾你地知咩叫「真正既大隻佬」啦!
Ronnie Coleman 44歲
5呎11寸,297磅
1998開始連奪8屆Mr. Olympia 冠軍
(以下短片為Ronnie Coleman於99年奪得冠軍時的表演短片,不喜歡健美的人勿看!)

名副其實既大隻佬!
千祈唔好話我有病,咁既短片都睇。
如果你覺得核突、嘔心既話,只係你誤解左健美呢項運動。
其實呢項運動係好講求個人既自律性、自制能力、意志、毅力、耐性等等。
健身既好處係可以練到全身每一吋肌肉。
當然仲可以有好既心肺功能啦!
因為如果想要有線條美(並唔係大大舊肌肉),就要做大量既帶氧運動消除脂肪,如跑步、游水等等。
真係想快0的練到有線條美,同埋均勻0的
(唔係上身好大隻,下身似碌竹,呢種好明顯係只練上身,唔練下身)
咁樣實在係太有型喇!
但係呢0的野並唔係一時三刻就可以成功。
希望我唔會再停止訓練啦!

沒有留言: