2008年6月5日星期四

無題

好聲好氣對人...換黎既係死貓一隻...
唔出聲唔企出黎澄清人地就當你係病貓...
仲要俾人話表達能力差...
今次真係氣難下...
四個人屈我一個...
我表達能力唔係真係差成咁呀!
愛情如是!工作亦如是!!
好彩仲有兩樣野我係永遠都唔會因為咁樣而失敗既...
一樣係親情,另一樣係信仰...
星期五就會開會...三口六面face to face咁瞭解成件事...
到時我就要睇下人地點樣扮弱者...點樣有團隊精神四個屈我一個...
我就要睇下一個督導主任點樣親疏有別...

1 則留言:

匿名 說...

brother,
you don't sounds like you are quite happy at work right now. what is going on? but keep in mind "quitter don't win, winner don't quit" You will get over it soon. by the way, we will always be your side and support you