2008年6月7日星期六

無題

今日八點幾俾個黑雨嘈醒左...
打俾督導...佢話如果11點半後都未取消就唔使返工...
點知當我目訓到十一點幾既時候...
督導打俾我「Kenny,落左黑雨喇,要返工喇。打埋俾同事啦。」
「哦..........」
唔係咁好玩呀嘛......
最搞笑既就係我連發夢個陣都返緊工...
想目訓多陣都唔得......
講番我俾人屈單野,
當督導向隔離團隊督導提出要面對面咁瞭解成件事既時候...
對方竟然用冠冕堂皇既藉口拒絕開會...
誰對誰錯,昭然若揭。
如果你唔係屈我既話點解唔夠膽開會講清楚!
最後因為督導主任同隔離團隊督導傾左0的野...
我督導就話既然督導主任都想小事化無...
(當然啦!因為而家錯既係佢既「愛將」嘛!)
咁都無謂去得咁盡...
凡事留一線,日後好相見嘛...
咁我都無所謂...
只係晌呢件事上我學識如果道理晌自己到就唔好忍氣吞聲...
如果唔係你會好蝕底...
因為當你對人仁慈既時候,等於對自己殘忍!

沒有留言: