2008年6月16日星期一

「假設」、「以為」

原本今日做野好有衝勁...
點知老細叫我回覆佢一個我遺忘左既工作跟進...
就係咁我用左半個鐘去諗個解決方案...
點知都係未解決個問題...
之後仲要做個工作面談...
俾老細講到我係一個好差勁既人咁...
成個人灰晒...
第一個感覺係好想辭職,
因為越做越無成功感,
開始係為份人工去打工...
不斷咁問上帝點解要放我晌呢個位置?
放我晌呢個位置究竟要我學0的咩?或做0的咩?
但係原來佢係要我重新認識自己...
我終於都明白問題係出現晌邊到...
問題唔係我唔夠膽同人溝通,
而係我成日都自作聰明,
做好多既「假設」同埋「以為」...
往往出現好多自以為是、好多既誤會...
因為我已經假設左人地會點樣答我...
因為我以為人地會知道我想點...
所以我就唔會同人作出溝通,或者係唔會去求證個答案。
因為我「以為」事情會好似我「假設」左既結果咁去行。
但係諗返轉頭,原來我大家姐已經一早知道我既問題...
只係晌個陣我答佢:「咁唔係咩!」
仍然都係「以為」自己無錯。
當我知道問題晌邊既時候,我好想即刻去改。
第一小步,我知道我已經踏出左...
「即知即行,知而不行,是為不知。」
只係唔知可唔可以維持落去......

沒有留言: