2008年4月21日星期一

19-04-2008

今晚去左補習,
zoe既媽咪問我去短宣好唔好玩?
我個反應係「又係呢個問題......」
之前我一聽到人地咁問我,
我一定會答:「唔係用好唔好玩黎形容既,體會深左囉。」
對方既反應通常都係迷茫和帶點尷尬,跟住問:「咁姐係點呀?你去個到唔係玩既咩?」
但係今日我遲疑左一陣答:「好玩。」
答得好事工性...以為今次顧慮到對方既感受啦...
點知返黎既回應竟然係「乜你去個到係玩既咩?」
我愕左然,乜你咁問唔係想我答好玩咩?
慚愧,真係慚愧......
竟然係我自己將今次短宣既意義降低,去到一個遊玩既層次......
竟然無忠於自己既感受...真係有點兒那個呀...

2 則留言:

匿名 說...

Hahahaha!! 竟然俾我媽咪'茶輪廚'到你~
我媽咪無野勁,最大既本領就係同人開玩笑! 你今次領教到na~~

nissishkan 說...

無野架......
'茶輪廚'人地個女'茶輪廚'得多,
而家俾人地媽咪'茶輪廚'返...
預左架啦......
出得黎'茶輪廚'人,
就預左要俾人'茶輪廚'返。