2008年4月23日星期三

仰光短宣第二回

20/03/2008短宣第三日
今日上午都係同小朋友唱詩歌、講聖經故事。
不過就講挪亞方舟既聖經故事,當然係由Venus主講,我同阿Pat協助啦!
既然三個都要講故仔,就梗係無人影相啦!
不過都有英文班既相↓

睇下佢地幾專心!!
你估下佢地學緊邊幾句英文?
就係呢幾句喇!↓

教緊英文班既同時就有一班Micro-credit women黎Centre還貸款。
當然Calza唔會放過一個咁好既傳福音機會啦!
所以就有個聚會,由我地香港短宣隊既Venus,第一個分享見證!
當然有人做翻譯啦!Rebecca(畢左業既神學生)係我地Centre既首席翻譯!
之後就係班太太畫雞蛋,同埋晌一個籃裏面搵返佢地隻蛋出黎。
而當日就有18位姊妹決志或者係再次決志既!感謝主!
最令我大開眼界既係佢地決完志之後,只有一位陪談員Rebecca同佢地講述得救既確據!
1對18...香港人你真係幸福呀!決志都可以係1對1,甚至係2對1既陪談......
不過聽Calza講返其實佢地之所以再次決志,
係因為未清楚得救,或者係唔知決志只需要做一次。
但係因為晌當地做栽培有難度,所以只可以維持現況。
不過感謝主,係因為當中都有婦女黎左Centre三年!
好似下面個位太太咁,我完全可以感受到耶穌晌佢心入面既個種平安同喜樂!↓

Andrew and Rebecca↓

一張大合照↓

晌酒店住左兩晚,就搬左去一個宣教士既屋企到住。
因為酒店實在太貴喇!30美金一個人一晚,宣教士個間屋就平得多喇!30美金一個人六晚。
雖然有機會停電,但係住左六晚都係試過晌接近黃昏個陣停過一次電。
後記:因為21/03要去探訪孤兒院既關係,所以我地三個就要準備好一篇英文既見證。而我當晚就用左兩個鐘頭黎寫左一篇。但係如果我一早知既話,我一定晌香港寫定,跟住搵Zoe幫我改文,再騰埋文先去短宣!不過好彩都有Venus幫我地改文。

21/03/2008短宣第四日
今日我地同埋同工一行十二人去探訪兩間孤兒院。
其實成個短宣做既野都係唱詩歌、畫下雞蛋、搵下糖同埋雞蛋咁...
一黎係想同工知道個流程,做熟個流程,
因為如果你變得太快佢地會跟唔上你既步伐,始終香港人既節奏比較快,
佢地會適應唔到。
二黎係可以一次過準備好物資,節省時間。
去第一間孤兒院個陣我地係坐單車,一部單車右手邊加兩個背對背既位...
我就同一位神學生Andrew坐一部,我真係替個單車司機辛苦呀...
我160磅,加埋Andrew大約130-140磅,總共差唔多300磅...
總要係晌烈日當空之下,踩30分鐘...真係......
好彩之後Calza有俾小費佢地。
晌去緊孤兒院既時候,Andrew同我傾計...(用英文)
好彩都唔算差,聽得明既就答一句,聽唔明既就i see一句....

第一間孤兒院Master Seed

由同工獻詩,跟住係阿Pat分享見證,之後就到短宣隊獻詩。

緊接住既就梗係畫雞蛋同搵糖和雞蛋啦!




最後係班小朋友獻詩↓


聽佢地唱既時候,我感受到佢地個種由心而發震撼力!
後記:我晌呢間孤兒院睇到一個籃球架,你唔好以為有籃球架,就覺得佢地應該幾有財產。我見到個個係木造既籃球架,籃板只有三塊木板,同一個又曲又歪既籃框。諗起香港既籃球架,實淨得黎仲要有網,真係幸福呀!

我地去完第一間孤兒院就直接行去探訪第二間孤兒院Billabons

今次終於都輪到我分享見證喇~~~Venus好一句「上帝會墊底」
我記得第一次分享見證係窩福籃球隊打友誼賽個陣,
第二次就係今次短宣分享見證,仲要係用英文,我問你死未。
好彩有貓紙,就算Rebecca聽唔明我既英文,佢都仲可以睇我張貓紙翻譯。
就係咁我就完成左我第一次用英文分享見證喇!
你睇佢地幾開心↓梗係啦!聽完個見證,只要答中問題就有獎喎...

之後就到Andrew分享見證,完全聽唔明,因為佢用緬甸文。

跟住係畫蛋時間↓





畫完蛋之後,就要有段時間俾同工收埋糖同埋雞蛋。
咁呢段時間我地就教佢地摺星星,佢地好雀躍,亦都好專心咁學。



摺完之後,我地就用一個樽裝好↓


又係搵雞蛋既時候↓



最後就到班小朋友獻詩。
呢位姊妹唱個陣↓

雖然只有結他伴奏,
雖然我聽唔明佢唱咩,
但係就完完全全咁感動到我,觸動到我既心靈。
好彩我聽唔明佢唱咩,因為有一刻我差點就滴下淚來...
佢唱完之後,我見到有位同工晌到喊。
我諗如果我聽得明既話,我都會喊......
其後問返同工,原來佢唱既歌係關於父母既愛。
晌佢地既歌聲同埋舞蹈入面,我感受得到佢地既喜樂↓


佢地就好似想話俾人聽,縱使佢地係孤兒,
但係佢地有著從上帝而黎既愛去保守住佢地。
我覺得佢地比我更親近父神。


夜晚由阿Pat下廚,整左個冬陰功既蝦,(簡 簡 勒)!

沒有留言: