2008年4月29日星期二

苦盡甘來

終於都出版左喇...

辛苦左一年...本財商教案終於都出版喇...
呢一本係香港第一本俾老師用黎教學生理財既教案...
我竟然可以參與整個編輯過程。
從只有工作坊既內容,到有8-9堂每堂兩小時既內容;
由報價,到較對,再到出版;
由發生版權問題,到搵律師諮詢意見;
由試驗階段,到而家推入學校到用等等好多好多......
諗起幾年前我仲讀緊人地做既教科書...
點知而家不單止有學生讀,而且更有老師用黎教...
真係我幾年前始料不及既...
我相信晌香港唔係有幾多個年青人可以有咁既經驗...
上帝俾得我有呢個經驗,
我知道晌將來一定有用武之地既。

沒有留言: