2008年4月22日星期二

21-04-2008

今晚去左蘇記食飯,跟住妹姐搞左個gag出黎...
就係將隔離檯支啤酒放晌我到...
本身係個笑話黎既,不過之後我就笑唔出喇,
因為又俾人用對基督教一知半解既「偉論」黎暗串我...
佢同妹姐講:「你唔好搞到人地神父破戒先得架!神父唔飲得酒架!」
呢位熟客,我想講
第一我唔係神父...我係基督徒...唔係天主教徒!
第二神父飲唔飲得酒我唔知,我淨係知聖經哥林多前書10章23節咁樣記載:
「凡事都可行;但不都有益處。凡事都可行;但不都造就人。」
好似食煙飲酒害人害已既野,我唔係唔做得,只係我唔去做!
最氣頂唔係我諗唔到點樣回應佢,
而係諗到都要基於佢既面子,
同埋唔好俾人話我無大無細,
而唔可以咁回應佢呀!!
最後我講左一句:「你未見過就唔代表無既...」
如果我唔係有個顧慮晌到,我一早就護左教喇!
仲使一見到你就俾你冷嘲熱諷...

沒有留言: