2008年4月3日星期四

仰光短宣第一回

18/03/2008短宣第一日
第一次自己一個出門唔係去留學、唔係去旅行,而係去短宣,難忘的第一次。
有人問我:「放大假會去邊呀?」
我答:「緬甸」
「去個到做咩呀?」「短宣。」
「咩話?」「好似宣教咁。」換來一陣笑聲......
之後佢地問咩都已經唔係重點,話不投機半句多......
佢地越係咁樣,我就越覺得可以去到短宣,係我既榮幸!
記得17號個晚要好夜先收得工,團契既弟兄姊妹想同我晌出發前食餐飯都唔得...唔好意思!
我仲要係當晚先執野,好彩無執漏野,真係神既保守呀!
之後去到機場,由過關到緬甸仰光,雖然中途俾人檢查過行李,但係我都唔緊張。
都係個句啦!「我知道我只要緊靠住上帝,任何事情都可以迎刃而解!」

到仰光個陣,竟然有一袋物資唔見左喎,等極都無,我地唯有返左酒店先。
我地一行人分開兩部的士返酒店,當我先到酒店個陣,有個職員走過黎同我講佢係基督徒。
我感到驚訝!因為竟然有人主動同人講自己係基督徒,從佢身上我感受到咩叫「不以福音為恥!」
試問自己真係唔夠膽主動同一個陌生既外國人講「我係基督徒!」
之後等齊人check埋in,就要即刻換夏天衫,出去買物資,我地就即刻搵個幾袋物資,因為我地既衫都寄晒倉。
但係神再一次既保守,唔見左既個袋物資係無我地既衫架!

到夜晚我要一個人去機場領返袋物資,到呢一刻我就驚喇!
我唔係驚佢地會檢查行李,我係驚我要用英文講野呀!
點知真係出事,佢問我袋野裝咩,我答佢係裝個人衣物,食物(用英文答)...
我竟然口震,個個人都半信半疑,要打開睇下,心諗大獲!
好彩佢淨係開左個塑膠杯黎睇。
好記得佢講左句:「it's very nice」
我個陣都一額汗,唔識應佢,淨係識笑。
真係有驚無險呀!

19/03/2008短宣第二日
梳洗完,食完早餐,Calza就帶住我地唱詩查經敬拜神。決志至今都未試過,晌朝早九點幾做敬拜。
敬拜完,感覺到成個人既精神好...唔識形容,總之就係feel so good啦!
去到Centre,第一樣要做既係...跳舞...=.="

↑咁大個仔都未試過晌眾人面前手舞足蹈...真係焗住上...仲要出左一身冷汗=.="
就係咁學識左兩首英文歌"Love of Jesus"同"This is the day that the Lord had made"加動作。

↑唱完歌就係講故事時間,晌講故事之前佢地會唱一首歌令到班小朋友安靜。

↑講緊既係耶穌被釘十架,三日後復活既歷史故事。
而且開始個陣會點一支蠟燭。唔知係用黎做咩既,無問到人點解。

↑講完故事就會有幾個小朋友出黎帶領大家祈禱。
雖然聽唔明,但係我覺得會係主禱文,因為個個小朋友都識,不過我無考證過係唔係。

↑祈完禱,就會有個小朋友出黎整熄支蠟燭。

↑跟住係教生字時間,教緊既係顏色英文生字。

↑終於到我地短宣隊出場喇!
相裏面已經係Calza講解緊畫公仔晌雞蛋到,之前已經由我地短宣隊既姊妹Venus講左故事。講既都係耶穌被釘十架,三日後復活既歷史故事。證據就係黑板上面既三個十字架,係我地畫上去既,但係點知用錯筆,擦唔甩。不過之後個日都俾我擦甩左。

↑香港短宣隊姊妹-Pat。

↑香港短宣隊姊妹-Venus,係我地既英文顧問兼攝影師。



↑大家望一望左手邊既同工,係咪覺得佢好似香港人或者係韓國人呢!
當我一行入Centre見到佢就覺得佢係香港人,加上佢著住件窩福堂既衫,令到我以為佢係晌窩福堂過黎呢到做宣教既,個一刻我打左個突,心諗「呢位姊妹應該同我差唔多大,咁犀非之利既!!」
但係原來佢係本地人,只係皮膚比較白。

↑雞蛋就畫完喇!
↓又係時候到我出場喇!今次我負責將所有雞蛋同埋糖收埋晌個中心外圍。

↓之後就梗係等班小朋友搵返出黎啦!



最後點數個陣竟然有三隻蛋未搵得返!但係我已經放得好明顯,我搵晒成個中心都搵唔返。之後發現原來係有小朋友未將搵到既雞蛋同糖交出黎......
↓遊戲就玩完喇!Calza就將窩福帶過黎既勞作俾班小朋友睇。


↓晌呢個時候就係班同工幫小朋友準備午飯既時間。

開餐之前佢地都會祈禱同唱"Meal prayer"
↓開餐喇!但係同工仲未食得飯住。


↓因為同工要準備好地方俾小朋友午睡。

↓班小朋友好有紀律架!食完飯佢地會自己放返好個飯盒同飲水,最後係食糖。

(糖係佢地食飯食得怏既原動力!)
↓連糖都食埋就到午睡時間。食飽睡一睡,好過做元帥!

呢個時間先至係同工食飯既時間,有樣野講左你都未必信,Centre既同工逢一三五都會加(食送)。
加咩(食送)呢?當日有7樣(食送),我地加左其中四樣。
一碟煎烚蛋、一罐豆豉鯪魚同埋兩個杯麵。
而佢地本身個三樣(食送)係:一碟菜、一碟咖哩豬肉薯仔(當日好少少有肉,平時真係得薯仔),最後係一碗仔既自製辣椒醬汁。
最深印象係我無諗過杯麵都可以做(食送),其次既就係個碗自製既辣椒醬汁,(簡 簡 勒),好味到可以令我添飯,因為個款醬汁辣得黎好醒胃。
食完飯之後,到班小朋友起身,佢地真係好聽話,叫佢地起身除左唔喊,仲識得放返好個枕頭。(唔好忘記佢地只得3歲)
放學個陣一人獎左一包薯條、幾粒糖同埋派返隻雞蛋俾佢地。
↓咁就一DAY喇~~

1 則留言:

匿名 說...

點解講英文要口震呀...??

唉...是我的失敗.......