2008年4月1日星期二

說真話的勇氣

最近發生左一件事,知道呢件事既人唔多,10隻手指都數得晒。
我都唔知可以用咩心情黎形容呢件事,因為係我意料之內。
只係連我都估唔到係100%全中,仲要係有人證證明我既預計無錯。
當我知道呢件事既時候,
第一個反應係大笑,大笑係因為我開心我既預料無錯。
第二個反應係無奈,無奈係因為我唔明點解一個人仲可以咁唔成熟。
第三個反應係慶幸,慶幸係因為我已經唔再係當事人,完全可以置身事外。
第四個反應係替兩位當事人感到可憐,可憐佢地唔明白主耶穌基督既愛。
第五個反應係晌腦裏面浮現一句金句:「你們的話,是,就說是;不是,就說不是;若再多說,就是出於那惡者。」(馬太福音5章37節)
係咩事我諗我唔講會比較好,晌呢件事裏面我明白到講真話係需要勇氣既,承認自己既軟弱更加需要勇氣。
我將上面既金句送俾當事人,希望你可以明白當中既意思,明白主耶穌基督既愛,明白佢甘願捨己救人既愛。
願你早日信靠基督!(pe yeah the king 崗 之 b 爸 蛇)

沒有留言: