2008年4月18日星期五

不可思議之生命價值再思

親愛的弟兄姊妹:

我只想和您分享一些不可思議的事情!
真不可思議?

一張一百元正的鈔票在教會奉獻時是多麼大的面額,
但在行街購物時卻是如此的細小?
真不可思議?

兩小時在教會過就好長,
但看一套電影就好短?
真不可思議?

當禱告時要找一個字都好難,
但與朋友傾談時卻口若懸河?
真不可思議?

有人覺得讀一章聖經又難又悶,
卻很容易地就看完百多頁的小說?
真不可思議?

人人都想在演唱會或在遊戲時坐在前排,
但在教會他們無論如何都會坐後排?
真不可思議?

我們要教會預先兩三個星期通知活動,
才能安放在自己的時間表裡,
但我們只需用兩三分鐘就安排好參加其他的活動?
真不可思議?

我們很困難才能從神學到真理與人分享,
卻好容易就學到講閒話,甚至謠言滿天飛?
真不可思議?

我們相信在報紙雜誌中講的每件事,
卻懷疑聖經裡所記載的事蹟?
真不可思議?

人人都想上天堂,
卻不願去了解和探索任何東西?
真不可思議?

我們常常將笑話從電郵傳來傳去,
但! 當我們要將神的信息傳給別人時,
卻一再考慮?
真不可思議?

最不可思議的是,這不可思議的神,
從未放棄過我們這些心硬得不可思議的人。

「我們都習慣迎合這個世界的價值觀,大部份人都欠缺活出自己的勇氣。」

我成日都用過馬路呢個例子告誡自己,
一個市民既立場,
成日都見到有人亂過馬路,當俾車嚇到或者係俾車"砵"既時候,
總係會聽見有人破口大罵,究竟晌鬧人之前,佢地有無諗過係自己既錯呢?
點解個駕駛者就要守法,唔只要讓埋你過馬路,仲要俾你惡人先告狀?
難道在車內的就要守法,在車外的就可以違法!?
車內車外既唔係都係普通市民咩?
難道在車內的人比較文明,懂得何謂法律,明白需要守法?
真不可思議?

一個基督徒既立場,
聖經記載,我地除左要守上帝既律法,更要守地上既律法。
我守法,唔亂過馬路,
唔係我驚俾人捉到要罰800蚊,
唔係我自命清高,做一個守法既人,想去睇低其他人,
我守法只係基於三個原因:
第一,我明白到唔好以為你做既野,無人睇到就無事無錯,
唔好忘記上帝晌到睇住我地每一個人既一舉一動。
第二,我希望做神所喜悅既事,守法只係其中一樣。
第三,由我決志個刻開始,
主耶穌基督已經住係我心裏面,
已經係我生命既主宰,
我既身體已經成為基督既殿,
試問耶穌會唔會犯法呢?
雖然到目前為止我只係做到百分之八十係依照交通燈指示過馬路,
但係我深信只要靠著 神所加給我既力量,終有一日我係可以做到百分百既!

沒有留言: